مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 مهر 1399 ساعت 16:252020-10-13حوادث

حادثه برای سرویس ایاب و ذهاب مهمانداران هواپیمایی ماهان در کرمان


رییس اورژانس کرمان از کشته و زخمی شدن 4 نفر در حادثه تصادف سرویس ایاب و ذهاب مهمانداران هواپیمایی ماهان در کرمان خبر داد و بیان کرد: در این حادثه 2 نفر مصدوم و 2 نفر نیز متاسفانه جان خود را از دست دادند.

- ایسنا/کرمان رییس اورژانس کرمان از کشته و زخمی شدن 4 نفر در حادثه تصادف سرویس ایاب و ذهاب مهمانداران هواپیمایی ماهان در کرمان خبر داد و بیان کرد: در این حادثه 2 نفر مصدوم و 2 نفر نیز متاسفانه جان خود را از دست دادند.

دکتر محمد صابری در گفت وگو با ایسنا، در تشریح جزییات این خبر گفت: سرویس ایاب و ذهاب مهمانداران هواپیمایی ماهان امروز 22 مهرماه در ساعت 16 و 54 دقیقه با یک دستگاه کامیون برخورد کرده است.

وی محل دقیق این حادثه را جاده تهران به سمت باغین، نرسیده به پل حجاج اعلام کرد و افزود: بلافاصله پس از اطلاع از این حادثه آمبولانس های اورژانس کرمان به محل حادثه اعزام شدند.

رییس اورژانس کرمان از کشته و زخمی شدن 4 نفر در این حادثه خبر داد و بیان کرد: در این حادثه 2 نفر مصدوم و 2 نفر نیز متاسفانه جان خود را از دست دادند.

صابری ادامه داد: متوفیان این حادثه هر دو خانم هایی با سن های 23 و 28 سال بودند که راننده و سرنشین جلوی خودرو بوده گفتنی است راننده در صحنه حادثه به علت شدت جراحات وارد شده در دم جان باخته و سرنشین جلو با توجه به شروع عملیات احیای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حادثه برای سرویس ایاب و ذهاب مهمانداران هواپیمایی ماهان در کرمان

حادثه برای سرویس ایاب و ذهاب مهمانداران هواپیمایی ماهان در کرمان